Research

Tips για Αποτελεσματική Αναζήτηση Λέξεων-Κλειδιά

Tips για Αποτελεσματική Αναζήτηση Λέξεων-Κλειδιά

 

Αν είστε επιχειρηματίες ή διαφημιστές, οι πληρωμένες διαφημίσεις μέσω στρατηγικών μάρκετινγκ PPC αποτελούν πιθανότατα ένα μεγάλο μέρος της στρατηγικής σας για το ψηφιακό μάρκετινγκ. Επιπλέον, αν «τρέχετε» καμπάνιες PPC (Pay Per Click), είναι πιθανό να εστιάζετε την πλειονότητα των επενδύσεών σας στην Google.

Γιατί;

Επειδή παγκοσμίως η Google είναι μακράν η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης, καθώς κατέχει το 90% του συνολικού ποσοστού των μηχανών αναζήτησης. Και αυτό είναι κάτι που συνεχώς αυξάνεται! Και αυτό είναι πάρα πολύ.

Για να πετύχετε στη διαφήμιση, πρέπει να επιδιώξετε να επιτύχετε την υψηλότερη δυνατή κατάταξη διαφήμισης. Αυτό δεν είναι απαραίτητο μόνο για να σας δουν περισσότεροι. Ωστόσο, χωρίς αυτό, πιθανότατα θα θεωρηθείτε άσχετοι, αν όχι εντελώς ανύπαρκτοι από τους διαδικτυακούς καταναλωτές.

Σκεφτείτε το σοβαρά…

Όταν ψάχνεις κάτι στη Google, πόσο συχνά σκρολάρεις πέρα από τα αποτελέσματα της πρώτης σελίδας; Πιθανότατα ποτέ, έτσι; Αυτό, εν ολίγοις, αντικατοπτρίζει το πως λειτουργεί η κατάταξη των διαφημίσεων και γιατί είναι τόσο σημαντική.

Ποιο είναι το απαραίτητο βήμα για την υψηλή κατάταξη μιας διαφήμισης; Σίγουρα θα μαντέψατε σωστά. Και φυσικά η χρήση των κατάλληλων λέξεων-κλειδιά. Πώς θα καταφέρετε επιτυχημένη ενσωμάτωση λέξεων-κλειδιά; Μέσω της αποτελεσματικής αναζήτησης λέξεων-κλειδιά!

 

3 Tips για Αποτελεσματική Έρευνα Λέξεων-Κλειδιά

Σίγουρα η κατανόηση του τρόπου επιμέλειας μιας διαφήμισης είναι το πρώτο βήμα. Ωστόσο, η εκμάθηση του τρόπου βελτίωσης αυτού που δημιουργήσατε είναι το πιο σημαντικό για τη βελτίωση της κατάταξης της διαφήμισής σας. Τι σημαίνει αυτό; Με απλά λόγια, αν ψάχνετε τρόπους για να βελτιώσετε την κατάταξη της διαφήμισης, πρέπει να μάθετε πώς να κάνετε αποτελεσματική έρευνα λέξεων-κλειδιά.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να κάνετε αποτελεσματική έρευνα λέξεων-κλειδιά για να βελτιώσετε την κατάταξη της διαφήμισής σας. Άλλοι πιο απλοί και στοιχειώδεις, άλλοι πιο σύνθετοι και συστημικοί…

Συνεχίζοντας, ωστόσο, θα μοιραστούμε μαζί σας τρεις πιο γενικές συμβουλές για το πως να προσεγγίσετε οποιαδήποτε στρατηγική και να κάνετε αποτελεσματική έρευνα λέξεων-κλειδιά. Έτσι, θα επιτύχετε υψηλότερες κατατάξεις της διαφημιστικής σας καμπάνιας στη Google.

Καθορίστε τους Στόχους της Καμπάνιας σας

Προτού ξεκινήσετε την έρευνα, είναι σημαντικό να ορίσετε πρώτα τους στόχους της καμπάνιας σας. Έτσι, θα έχετε ένα πλάνο το οποίο θα σας οδηγήσει στην επιτυχία.

Βέβαια αυτή η συμβουλή δεν σχετίζεται άμεσα με την ίδια την έρευνα λέξεων-κλειδιά. Όμως, είναι ένα απαραίτητο βήμα για την προσαρμογή των λέξεων-κλειδιά που επιλέγετε, σε σχέση με τους σκοπούς της καμπάνιας σας και την πρόθεση του κοινού-στόχου σας.

 

Χρήση του Google Keyword Planner

Όπως το λέει και το όνομα, το Google Keyword Planner είναι μια αποτελεσματική και χρήσιμη πηγή για τη λήψη προτάσεων για λέξεις-κλειδιά. Αυτό τελικά θα οδηγήσει και στην ανάπτυξη της στρατηγικής σας για την αποτελεσματική εύρεση λέξεων-κλειδιά. Και το καλύτερο; Είναι δωρεάν!

Το Google Keyword Planner δεν προτείνει μόνο πιθανές αποτελεσματικές λέξεις-κλειδιά και ομάδες διαφημίσεων. Προτείνει, επίσης, προσφορές και προϋπολογισμούς διαφημίσεων, καθώς και σας επιτρέπει να προβλέψετε την απόδοση της διαφήμισή σας χρησιμοποιώντας τέτοιες λέξεις-κλειδιά και φράσεις-κλειδιά.

 

Μελέτη Λέξεων-Κλειδιά

Αντίθετα με το τι μπορεί να σκέφτεστε, δεν έχουν όλες οι λέξεις-κλειδιά την ίδια αξία. Αυτό αποδεικνύεται από δυο βασικές παραμέτρους: τον όγκο αναζήτησης και το κόστος για το κάθε click κατά τη χρήση μιας συγκεκριμένης λέξης-κλειδί.

Είναι σημαντικό οι λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιείτε να έχουν μεγάλο όγκο αναζήτησης. Είναι εξίσου σημαντικό να έχετε και πιο εξειδικευμένες λέξεις-κλειδιά. Τελικά, η εύρεση της ισορροπίας των λέξεων-κλειδιά μέσω της σωστής αναζήτησής τους είναι πολύ σημαντική για την επιτυχία των διαφημιστικών καμπανιών σας στην Google.

Σχετικά Άρθρα