Πώς να φτάσετε στο Κορυφή των αποτελεσμάτων Google
Η Google είναι η πλέον κυρίαρχη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο και κατέχει μερίδιο αγοράς 90%. Αν θέλετε να καταταχθείτε (εσείς ή επιχείρησή σας) στο Google, πρέπει να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας για τον αλγοριθμο του. Ακολουθούν μερικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να το κάνετε:
1. Καλύτερη κατάταξη στο Google (SEO Optimization)
Αρχικά, σίγουρα το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας είναι βελτιστοποιημένη για SEO. Μπορείτε να το κάνετε αυτό χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά στους τίτλους και τις περιγραφές σας. Ο καλύτερος τρόπος για να μάθετε ποιες λέξεις-κλειδιά αναζητούν οι άνθρωποι είναι να κάνετε έρευνα μέσα από την ίδια την Google!. Αυτό θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε περιεχόμενο που είναι σχετικό με αυτό που αναζητούν οι χρήστες, ώστε να κάνουν κλικ σε αυτό όταν κάνουν αναζήτηση στο διαδίκτυο!
Φροντίστε οι τίτλοι σας να είναι σύντομοι, χαριτωμένοι και δελεαστικοί! Θα πρέπει να περιγράφουν το περιεχόμενο της σελίδας σας χωρίς να είναι πολύ μεγάλο ή περίπλοκο, έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν να καταλάβουν σε τι κάνουν κλικ χωρίς να χρειάζεται να διαβάσουν μια ολόκληρη παράγραφο με άσχετες λεπτομέρειες πριν λάβουν οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με το τι πραγματικά θέλουν να αποκομίσουν (πράγμα που θα κάνει λιγότερο πιθανή την επίσκεψή τους). Βεβαιωθείτε ότι ο τίτλος σας περιλαμβάνει λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με αυτό που αναζητούν οι άνθρωποι, ώστε η Google να αναγνωρίζει πόσο σχετική είναι αυτή η σελίδα σε σύγκριση με άλλα αποτελέσματα στα SERP της (σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης).
2. Καμπάνιες Pay Per Click (PPC)
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη μέθοδο για να ενισχύσετε την κατάταξη του ιστότοπού σας εάν έχετε περιορισμένο προϋπολογισμό. Μπορεί να σας βοηθήσει σημαντικά να βελτιώσετε τα αποτελέσματα αναζήτησης σας. το οποίο με τη σειρά του βοηθά τη σελίδα σας να εμφανιστεί Κορυφή των αποτελεσμάτων Google
3. Οργανική Προώθηση
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη μέθοδο για να προωθήσετε τον ιστότοπό σας χωρίς να ξοδέψετε χρήματα, όπως το PPC που αναφέραμε παραπάνω, καθώς είναι εντελώς δωρεάν. Αυτή η μέθοδος περιλαμβάνει τη δημιουργία backlinks (σύνδεσμοι που στέλνουν τον μελλοντικό πελάτη πίσω στη σελίδα σας) μέσω σύνδεσης σε άλλους ιστότοπους από διαφορετικές πλατφόρμες όπως ιστότοπους κοινωνικών μέσων, φόρουμ κ.λπ., κάτι που θα αυξήσει την αξιοπιστία και τη δημοτικότητα του ιστότοπου μεταξύ των χρηστών γενικά, κάτι που με τη σειρά του βοηθά τη σελίδα σας να κατατάσσεται υψηλότερα σε μηχανές αναζήτησης όπως το Google!
4. Έρευνα πάνω στο niche σας!
Αυτή η μέθοδος λειτουργεί καλύτερα όταν δοκιμάζετε νέες επιχειρηματικές ιδέες ή λανσάρετε ένα νέο προϊόν/υπηρεσία, καθώς σας βοηθά να αποκτήσετε πληροφορίες για το πώς οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται και αλληλεπιδρούν με προϊόντα και υπηρεσίες παρόμοιες με τις δικές σας στη συγκεκριμένη εξειδικευμένη αγορά.
Όσο περισσότερα γνωρίζετε για τους πελάτες σας, τόσο περισσότερο μπορείτε να τους στοχεύσετε με τα σωστά προϊόντα και υπηρεσίες.
Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να κάνετε την έρευνά σας και να κατανοήσετε τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους.
Εάν είστε ιδιοκτήτης επιχείρησης, είναι σημαντικό να κατανοήσετε ποιοι είναι οι πελάτες σας, ώστε να δημιουργήσετε μια εμπειρία που θα έχει απήχηση μαζί τους σε προσωπικό επίπεδο.
Τέλος, είναι επίσης σημαντικό να κατανοήσετε τι χρειάζονται από την επιχείρησή σας και τι περιμένουν από αυτήν. Αυτό θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ που θα προσελκύσει νέους πελάτες, ενώ θα διατηρήσει και τους υπάρχοντες.