Research

Βασικές Αρχές Βελτιστοποίησης Google Ads

Βασικές Αρχές Βελτιστοποίησης Google Ads

 

Η χρήση του Google Ads μπορεί να είναι μια ισχυρή στρατηγική για την αύξηση της προβολής της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο. Για να εκμεταλλευτείτε πλήρως τα οφέλη αυτής της πλατφόρμας, είναι σημαντικό να βελτιστοποιήσετε τις διαφημίσεις σας στο Google Ads. Στη συνέχεια θα παρουσιαστούν δέκα τρόποι για να το κάνετε αυτό.

1. Έλεγχος, βελτίωση και προσθήκη λέξεων-κλειδιών

Αφαίρεση λέξεων-κλειδιών με χαμηλό CTR

Εάν μια λέξη-κλειδί έχει αναλογία click προς αριθμό εμφανίσεων (CTR) μικρότερο από 1% αφού προσπαθήσετε να τη βελτιστοποιήσετε, τότε διαγράψτε τη. Αυτό θα βοηθήσει στην αποφυγή σπατάλης πόρων σε μη αποδοτικές λέξεις-κλειδιά.

Παρακολούθηση και εύρεση νέων λέξεων-κλειδιών

Οι λέξεις-κλειδιά αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου και θα πρέπει να παρακολουθείτε τις αλλαγές για να βρίσκετε νέες λέξεις-κλειδιά. Χρησιμοποιήστε το Εργαλείο λέξεων-κλειδιών του Wordtracker με το Google Insights για να παρακολουθείτε τις τάσεις και να βρίσκετε νέες λέξεις-κλειδιά.

Οργάνωση λέξεων-κλειδιών σε ομάδες διαφημίσεων

Όταν βρίσκετε νέες λέξεις-κλειδιά, προσθέστε τις σε σχετικές υπάρχουσες ομάδες διαφημίσεων. Εάν δεν υπάρχει σχετική ομάδα, ξεκινήστε μια νέα ομάδα. Αυτό θα σας βοηθήσει να κρατήσετε τις διαφημίσεις σας οργανωμένες και εύκολα εντοπίσιμες.

2. Δοκιμές και αλλαγές στο copy της διαφήμισης και τις σελίδες προορισμού

Βελτίωση του copy της διαφήμισης

Είναι πάντα δυνατό να βελτιώσετε το copy της διαφήμισής σας και να αυξήσετε την αναλογία click προς αριθμό εμφανίσεων (CTR). Πειραματιστείτε με διαφορετικά μηνύματα και προσφορές για να δείτε ποιο είναι το πιο ελκυστικό για το κοινό σας.

Δοκιμή διαφορετικών σελίδων προορισμού

Δοκιμάστε να στείλετε το 50% των clicks σε μία σελίδα Α και το 50% σε μια άλλη νέα σελίδα Β. Δείτε τελικά ποια αποδίδει καλύτερα για εσάς και κρατήστε αυτή. Αυτό θα σας βοηθήσει να βελτιστοποιήσετε την εμπειρία των χρηστών και να αυξήσετε τις μετατροπές.

3. Εμφανίσεις των λέξεων-κλειδιών

Αξιολόγηση της απόδοσης των διαφημίσεων

Εάν μια λέξη-κλειδί λάβει 200 ​​εμφανίσεις, τότε 200 άτομα των οποίων οι αναζητήσεις ταιριάζουν με την προσφορά λέξεων-κλειδιών σας έχουν δει τη διαφήμισή σας. Και 200 ​​εμφανίσεις είναι αρκετές για να κρίνουν την απόδοση της διαφήμισής σας.

Βελτιστοποίηση του διαφημιστικού κειμένου

Εάν η διαφήμισή σας λαμβάνει λιγότερο από 1% αναλογία click προς αριθμό εμφανίσεων (CTR), τότε πρέπει είτε να διαγράψετε τη λέξη-κλειδί και να προσθέσετε περισσότερες αρνητικές λέξεις-κλειδιά είτε να βελτιώσετε το διαφημιστικό σας κείμενο.

4. Χρησιμοποιήστε την τοπική στόχευση για την εμφάνιση των διαφημίσεών σας

Στόχευση συγκεκριμένων τοποθεσιών

Εάν το προϊόν ή η υπηρεσία σας είναι σε μία συγκεκριμένη τοποθεσία, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες στόχευσης τοποθεσίας για να στοχεύσετε μόνο άτομα στις περιοχές στις οποίες θέλετε να στοχεύσετε.

Χρήση ευρύτερων ρυθμίσεων τοποθεσίας

Ωστόσο, η υπηρεσία τοποθεσίας δεν είναι τέλεια καθώς βασίζεται στη διεύθυνση IP και ορισμένες IP δεν ταιριάζουν με την τοποθεσία του χρήστη. Για να το αντιμετωπίσετε, μπορείτε να εκτελέσετε μια δεύτερη καμπάνια με πολύ ευρύτερες ρυθμίσεις τοποθεσίας.

5. Προγραμματίστε την καμπάνια σας ώστε να είναι ενεργοποιημένη όταν οι πελάτες ανταποκρίνονται

Ανάλυση της απόκρισης σε διαφορετικές ημέρες και ώρες

Μπορείτε εύκολα να αυξήσετε την αναλογία click προς αριθμό εμφανίσεων (CTR) διασφαλίζοντας ότι η καμπάνια σας είναι ενεργοποιημένη μόνο όταν έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα. Μάθετε πότε συμβαίνει αυτό μελετώντας την απόκριση σε διαφορετικές ημέρες της εβδομάδας και ώρες της ημέρας (διατίθεται μια ωριαία αναφορά για να σας βοηθήσει).

6. Χρησιμοποιήστε τον Δείκτη ποιότητας στον προϋπολογισμό σας

Κατανόηση του Δείκτη ποιότητας

Ο Δείκτης ποιότητας είναι μια μετρική που αξιολογεί την ποιότητα και τη σχετικότητα των διαφημίσεων σας, των λέξεων-κλειδιών και των σελίδων προορισμού. Ένας υψηλότερος Δείκτης ποιότητας σημαίνει χαμηλότερο κόστος ανά click (CPC) και υψηλότερα ποσοστά μετατροπών.

Βελτιστοποίηση του Δείκτη ποιότητας

Για να βελτιστοποιήσετε τον Δείκτη ποιότητας, καταρχάς, βελτιώστε τη σχετικότητα των διαφημίσεων σας. Επίσης, εστιάστε στη βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών στις σελίδες προορισμού.

7. Ρύθμιση των προσφορών και του προϋπολογισμού

Προσαρμογή προσφορών λέξεων-κλειδιών

Ρυθμίστε τις προσφορές σας για τις λέξεις-κλειδιά με βάση την απόδοση, καθώς και το κόστος ανά μετατροπή (CPA). Αυξήστε τις προσφορές για τις λέξεις-κλειδιά που παράγουν υψηλά ποσοστά μετατροπής και μειώστε τις προσφορές για εκείνες που έχουν χαμηλότερη απόδοση.

Διαχείριση του προϋπολογισμού

Ρυθμίστε τον προϋπολογισμό σας με βάση τα αποτελέσματα των καμπανιών σας. Διαθέστε περισσότερους πόρους για καμπάνιες που παράγουν υψηλότερα ποσοστά μετατροπής και αναθεωρήστε τον προϋπολογισμό για καμπάνιες που δεν αποδίδουν.

8. Χρήση αρνητικών λέξεων-κλειδιών

Ορισμός αρνητικών λέξεων-κλειδιών

Οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά είναι λέξεις που θα εμποδίσουν τη διαφήμισή σας να εμφανιστεί για συγκεκριμένες ερωτήσεις αναζήτησης. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να εξοικονομήσετε πόρους, καθώς θα εμφανιστείτε μόνο σε σχετικές αναζητήσεις.

Προσθήκη αρνητικών λέξεων-κλειδιών

Προσθέστε αρνητικές λέξεις-κλειδιά στις καμπάνιες και τις ομάδες διαφημίσεων σας για να βελτιώσετε τη σχετικότητά τους και να μειώσετε το κόστος ανά click (CPC).

9. Δημιουργία εξατομικευμένων διαφημίσεων

Στόχευση κοινού με βάση τα στοιχεία τους

Δημιουργήστε διαφημίσεις που στοχεύουν συγκεκριμένα τμήματα του κοινού σας με βάση τα στοιχεία τους, όπως ηλικία, φύλο, τοποθεσία και συμπεριφορά. Αυτό θα βοηθήσει να είναι πιο σχετικές και να προσελκύσουν περισσότερα clicks.

Χρήση δυναμικών διαφημίσεων

Οι δυναμικές διαφημίσεις προσαρμόζουν αυτόματα το περιεχόμενο τους για να ταιριάζουν με τις αναζητήσεις των χρηστών. Αυτό μπορεί να βελτιώσει τη σχετικότητα των διαφημίσεών σας και να αυξήσει τα ποσοστά μετατροπής.

10. Αξιοποίηση των επιπλέον χαρακτηριστικών του Google Ads

Χρήση επεκτάσεων διαφημίσεων

Χρησιμοποιήστε τις επεκτάσεις διαφημίσεων για να προσθέσετε επιπλέον πληροφορίες στις διαφημίσεις σας, όπως τηλέφωνο, διεύθυνση, κριτικές και περισσότερα. Αυτό μπορεί να βοηθήσει να κάνει τις διαφημίσεις σας πιο ελκυστικές και να αυξήσει το CTR.

Αναλύσεις και αναφορές

Χρησιμοποιήστε τις αναλύσεις και τις αναφορές του Google Ads για να παρακολουθείτε την απόδοση των καμπανιών σας και να βελτιώνετε τις στρατηγικές σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να κάνετε πιο ενημερωμένες αποφάσεις για το πώς να διαχειριστείτε τον προϋπολογισμό και τις προσφορές σας.

Με την εφαρμογή αυτών των στρατηγικών, μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τις διαφημίσεις σας στο Google Ads και να αυξήσετε την προβολή της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο. Συνεχίστε να πειραματίζεστε και να προσαρμόζετε τις τακτικές σας για να βρείτε την καλύτερη δυνατή στρατηγική για την επιχείρησή σας.

Σχετικά Άρθρα